Dlouhá desetiletí byli fanoušci Barcelony, ale i všichni, kteří přijeli fandit hostujícím týmům, zvyklí chodit na Nou Camp. To se ale v brzké době změní. Barcelona se totiž rozhodla na rok nabídnout prostor v názvu stadionu některému ze sponzorů.

On-line ke koronaviru ZDE.

Peníze za lukrativní šanci si však klub neponechá. K historické změně, k níž dojde po více než šedesáti letech, sáhlo vedení klubu z dobročinných důvodů. Výtěžek plynoucí z kontraktu totiž půjde na boj s koronavirem. „Peníze půjdou na pomoc všem, ne jen Barceloně,“ řekl agentuře AP viceprezident klubu Jordi Cardoner.

Právě ten patří mezi řadu lidí ze sportovního světa, kteří okusili, co to znamená nakazit se novým typem koronaviru. Onemocnění úspěšně překonal.

Katalánský klub byl dlouho proslulý tím, že neposkytoval reklamní prostor na svém dresu. To se změnilo až v roce 2011, když předtím pět let zdobilo jejich trika logo neziskové organizace UNICEF.

Záměr propůjčit název stadionu pro svou prezentaci některému ze sponzorů vedení Barcelony původně mělo až od roku 2023, získanou částku chtěli použít na rozvoj tréninkových center a právě Nou Campu.