Galerie: Jak se jezdí se sdílenými auty po Praze

Auta služby re.volt jsou nápadná a poznáte je tak na první pohl Chybějící přední značka prozradí, že legislativně jde o čtyřkolky, nikoliv o automobily. Upřímně řečeno jde spíš o trochu lepší elektrický vozík, který vídáme třeba na golfu. Kabina je titěrná a na první pohled laciná. Sedadla nejsou prakticky nastavitelná, ale i se svými 192 cm jsme se vměstnal za volant. V dopravě si budete připadat velmi zranitelní. Tlačítky se ovládá nejen klimatizace, ale i okénka. Stahuje však jen jejich část. Displej je přelepený. Máte věnovat pozornost prostřední obrazovce. Tady se dozvíte základní info o autu. Odtud pak opíšete zbývající procenta baterie. Vypadá to jako obšlehnutá stará mobilní Windows. Kolona vás při carsharingu bude štvát ještě víc než obvykle. Za každou minutu tu přece platíte. A to už je aplikace. Jak je vidět, zóna vrácení je jen bublina a nemá tedy příliš logiku. Kliknutím na auto se dozvíte informace o jeho stavu. Musíte ale důvěřovat tomu před vámi. Bublina fakt nedává smysl. V jedné ulici zaparkovat lze, ve druhé nikoliv. A to už jsme u Anytime. Propagovaná cena je jen v akci. Hybridní Toyota Yaris je jako nová. Uvnitř bez jediné vady. Prostě normální kompaktní auto. Ona je ale fakt nová. Zatím má najeto jen 645 km. Tady je vše jak to známe. Přehled o jízdě.. Klimatizace... CVT převodovka. Volant je ještě neohmataný, jsme tu jako doma. Na silnici se cítíme v pohodě. Ne jako ve žlutém vozítku. Ale pozor, je tu i dálniční známka! Tady je pohled na aplikaci s nabídkou aut v okolí. To už sedíme v autě a máme 3 minuty na prohlídku. Proto zatím 0 Kč. Lze si aut půjčit na minuty nebo i na celý den. Cena už ale není tak výhodná. Záznam po ukončení jízdy. Tady je jedno auto v akci za propagovanou cenu. Je ale troch z ruky.