Přesun nádraží zorganizovala firma Strabag, která nádraží přestavuje. Práce nabraly mírný skluz, a aby se stihl termín dokončení - a aby nebyli stavebním provozem ohroženi cestující -, rozjela se stavba na celé ploše nádraží. Devátého prosince by se měl provoz na nově opravené nádraží vrátit, cestující budou jezdit ze zastávek nově zastřešeného perónu.

Firma STRABAG dokončuje krytý perón, do konce roku chce mít rekonstrukci nádraží hotovou.

Na Chvalšinské se ocitly také čtyři Korejky, které měly z autobusového nádraží odjet shuttlem do rakouského Hallstattu. Z nádraží je ale kdosi poslal pryč, a tak prosily kolemjdoucí o pomoc. Nedlouho poté, na základě telefonátu, je řidič s mikrobusem na Chvalšinské naložil.

"Děkuju moc za telefon, hledal bych je asi marně, je to všechno nějak moc narychlo, neměli jsme pořádné informace," svěřil se Jan Stehlík, provozovatel shuttlu. "Hledal jsem je na nádraží, tam ale nebyly, tak jsem radši vyrazil na Špičák, ale na zastávce bych je nenašel." Pro příště se raději po svých zákaznících bude dívat i na provizorních zastávkách na Chvalšinské.

"Na nádraží ani na obvyklé zastávce na Špičáku nestavíme, teď jezdíme jenom odtud, z Chvalšinské ulice, a v čase, kdy jsme měli odjíždět ze Špičáku," vysvětlil řidič "žlutého autobusu" Student Agency.