Ti byli v práci ještě v sobotu a druhý den ráno už byla výrobna pod vodou. Dostat by se do ní mohli jen lodí.  „To je teprve popáté, co jsme tu zaplaveni," říkal vedoucí Jan Sedláček.  „Jsme tu v zákrutě, Chvalšiňák vytéká na cestu. Chyba je někde v korytě. Tam by to chtělo trvalou nebo mobilní stěnu," míní.
Pracovníci chrání vchod do areálu prkny, ale ty jsou účinné jen na malou vodu. Jak jde přes ně, vědí: bude to průšvih.

„Voda rychle stoupala. Obcházel jsem to přes les, abych to viděl. Měli jsme uvnitř objektu asi 90 čísel vody. Naštěstí auto s výrobky odjelo  ještě v sobotu," vyprávěl Jan Sedláček.

Dílna  vyrábí autokabeláž pro mercedesy.  Ačkoliv je v přízemí budovy ještě několik málo  čísel vody, dnes už se bude v dílně zase pracovat. Po zkušenosti z roku 2002, kdy v povodni utopili  poloautomaty, ji totiž umístili nahoru do patra.

„I tak bude škoda dost velká," ukazoval vedoucí na bedny ve skladu. Komponenty v promáčených bednách už se nebudou moci použít. V přízemí budovy naštěstí mají sanační omítky, které by měly odolat, a bahno vymetou vapkou. Nejdřív ale musí přestat pršet.