Visegrádská čtyřka není jen o politice. Dnes se do Českého Krumlova sjíždějí marketingoví ředitelé a odborníci národních turistických centrál z České republiky, Slovenska, Polska a Maďarska. Důvod? Snaha proniknout na zahraniční trhy do Japonska, Číny, Spojených států amerických a asijské části Ruské federace. Že tato místa skýtají obrovský potenciál návštěvníků, kteří by mohli naši republiku navštívit, netřeba diskutovat. Ale jak je sem dostat? Nedělejme si přílišné iluze,že jen zvukem našeho jména.

„Pro tyto turisty jsou Česká republika, Praha nebo i Český Krumlov příliš malými cíli, oni zkrátka jezdí do Evropy,“ naznačila včera problematiku místostarostka Jitka Zikmundová. Visegrádská čtyřka se tedy rozhodla spojit finanční prostředky a síly na to, aby se tento region prezentoval jako jedna velká středoevropská turistická destinace.

Více v dnešním (úterý 28. srpna) Českokrumlovském deníku.