Bude rallye také příští rok? „Udělám všechno pro to, aby byla. Nerad bych byl jejím posledním ředitelem,“ dodal Jindřich Kunc. Ani letos se pořadatelům nevyhnulo počítání peněz před samotným zahájením akce. K tomu, aby vůbec mohlo první auto vyjet na rampu potřebují ročně několik milionů korun a čtrnáctitisícové startovné od každé posádky náklady zdaleka nepokryje.

„Vloni jsme přišli o velice silného finančního partnera,“ dodal ředitel s tím, že část doprovodných akcí si letos prostě nemohli dovolit uspořádat. Kromě sponzorů hledají finanční i jinou materiální pomoc velice těžko.

Jen někteří skalní příznivci těžko rozdýchávali přesun podstatné části soutěže do Českých Budějovic."Je to Rallye Český Krumlov, alehodně toho je už v Budějovicícha přitom podnikatelé si tady stěžují, že ve městě není ze závodníků ani pořadatelů ubytovaná ani noha,“ uvedl například jeden z nich, Jaroslav Michálek.
Přesun a narůstající počet diváků v Českých Budějovicích je zřetelný a pořadatelé takovým názorům musí dát za pravdu. Nicméně potřebné technické a servisní zázemí v okolí Českého Krumlova podle ředitele Jindřicha Kunce není k nalezení jinde, než v krajském městě.

A jak reagovali na průběh soutěže někteří jezdci? Některé reakce samotných jezdců, organizátorů i přihlížejících diváků najdete ve videozáznamu vpravo.
Další jsou podle tiskového střediska:

Roman Kresta: „Jsme v pohodě, jedeme rychle, ale tak abychom zbytečně neriskovali. První etapa spokojenost.“

Václav Pech: „RZ 5 mi sedla a hodně jsem zatáhl.“

Petr Uhel: (spolujezdec Václava Pecha) „Tentokrát jsem se opravdu bál, každou chvíli jsme šli po dveřích, na některých místech jsme měli opravdu štěstí.“

Pavel Valoušek: dodává k času Václava Pecha „Vůbec nerozumím času Pecha na RZ 5, nijak jsme se neflákali a dostali jsme dvacet sekund. Skláním se před ním.“

Jaromír Tarabus „Jsem velmi spokojen. Zatím je to nejlépe rozjetý závod, jaký jsem kdy jel.“

Roman Kresta se spolujezdcem Petrem Grossem na voze Peugeot 207 S2000 zvítězil v celkové klasifikaci 37. Rallye Český Krumlov, která byla součásti FIA EP – Mediasport MMČR v rally. Luhačovický pilot byl nejrychlejší na deseti rychlostních zkouškách z celkových dvanácti. Na druhém místě absolutně se umístil Václav Pech a Petr Uhel, kteří jeli z produkčním Mitsubishi Lancer EVO IX.

Skupinu A zcela opanoval Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem na voze Citroën C2 S1600. Se skoro pětiminutovou ztrátou byli na druhém místě ve skupině A klasifikováni Milan Kneifel a Radim Strnad. Ti jeli se Suzuki Ignis S1600. Bronzová příčka ve skupině A v cíli patří Janu Sýkorovi a Vítu Houšťovi, kteří jeli s Renaultem Clio R3.