Studenti školy se totiž díky programu JA Studentská firma věnují skutečnému podnikání. Na přelomu roku se utkali v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské firmy v regionu a již podruhé v této soutěži zabodovali. Žáci ze Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Kaplice v kraji zvítězili s logem a prezentací firmy Cup of Joy, která se věnuje výrobě designových hrnků. Úkolem studentů bylo graficky ztvárnit logo své firmy a natočit krátké promo video k firemnímu produktu. Uspěli v konkurenci 113 studentských týmů.

Kapličtí žáci zvítězili s prezentací a reklamou své studentské firmy.Kapličtí žáci zvítězili s prezentací a reklamou své studentské firmy.Zdroj: archiv SOŠ Kaplice

Druhé místo náleží rovněž nápadu studentů z regionu, a to ze Střední odborné školy strojní a elektrotechnické ve Velešíně za logo Pesonic. Třetí místo obsadila Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky v Písku.

Za kaplickým logem a spotem stojí žákyně, neboli pracovnice firmy Cup of Joy, a to ředitelka firmy Linh Trinh, kreativní ředitelka Tereza Feslová, finanční ředitelka Žaneta Vaverková, ředitelka marketingu Adéla Bršťáková a ředitelka výroby Aneta Schwarzová. Designové hrnky firmy jsou k mání o obsahu 30 nebo 24 cl.