Jak funguje? Na webových stránkách města je zveřejněn kalendář s výhledem na tři měsíce dopředu, do něhož se může klient objednat, a zarezervovat si tak vybraný termín.

„Nová funkce by měla přispět k eliminování front. Navíc zaměstnanci městského úřadu mají přehled, kolik klientů je třeba odbavit, a mohou ohlídat kapacitu přepážek,“ sdělil tajemník úřadu Jindřich Fadrhonc.

Pokud občan využije ještě před tím, než přijde na úřad, možnost on-line objednání schůzky, zajistí si přednostní odbavení na přepážce. „Systém funguje tak, že se klient objedná přes internet na určitý čas a v on-line systému získá svůj PIN kód.

Jakmile přijde na úřad, tento PIN kód zadá v elektronickém kiosku a získá stejně jako ostatní návštěvníci lístek s pořadovým číslem. Toto číslo je ale vyvoláno přednostně, jakmile se během hodiny, na níž je klient objednán, uvolní žádaná přepážka,“ objasnil vedoucí městského odboru dopravy a silničního hospodářství Miroslav Hála.

Během týdne už této možnosti využilo několik prvních zájemců.