„Tento zastaralý prostor již nenaplňuje aktuální standardy pro moderní pracovní prostředí úřadů, proto se bude v nadcházejících měsících kompletně rekonstruovat,“ informuje na svém webu město Český Krumlov.
Klienty městského úřadu se musejí připravit na několik dočasných změn:
• Od 14. do 16. února budou služby registru vozidel a řidičů pro veřejnost nedostupné. Kvůli stěhování kanceláří bude v těchto dnech uzavřený také odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
• Od 19. února už bude registr vozidel a řidičů opět v provozu ve standardním rozsahu, ale pouze pro klienty, kteří se předem objednají přes on-line rezervační systém.
Kanceláře budou do 28. dubna přestěhované do náhradních prostor úřadu. Registr řidičských průkazů najdou lidé na přepážce č. 9 (běžně pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů). Registr vozidel bude v kanceláři číslo V008 hned vedle pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů (nyní pracoviště odboru sociálních věcí a zdravotnictví). Obě kanceláře jsou v přízemí budovy, tedy v blízkosti odboru dopravy, kam jsou lidé zvyklí běžně chodit.